Joomla'yı bırakmayı düşündüğümden dolayı da bu tür hatalarla uğraşmadım. (Joomla server'ı çok kasıyor.) Yeni yaptığım siteleri W3C standardlarına uygun yapıyorum. Çilek Oyun'un da scriptini sıfırdan yazacağım için bu hataları giderme gereği duymadım.