Konu
Kişisel sitemi yapıyorum. Tamamlamadan fikirlerinizi alabilirim.
04-07-2007, 20:11:32
#17
doronty37
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sercan'ın söylediği sanırım tablosuz tasarım. Gerçekten böyle bir tasarımın üstünende tablolar pek hoş durmuyor. Tablosuz olarak kodlarsan, çok daha iyi olur bence de..