iyiwebtr ben ekledim hala beklıyom bencede eklemeyin birden yuklenince ürküyo gogıl sımdı beni sandboxa sallamıslardır buyuk ihtimal demi. ama cıkacam o kutudan bu mesajada bakıp bakıp ic gecirecem