Konu
Nasıl İndexletirim ?
03-03-2006, 22:30:22
#10
Ustad
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
iyiwebtr ben ekledim hala beklıyom
bencede eklemeyin birden yuklenince ürküyo gogıl sımdı beni sandboxa sallamıslardır buyuk ihtimal demi. ama cıkacam o kutudan bu mesajada bakıp bakıp ic gecirecem