Konu
Kendi Çekimlerim
04-07-2007, 11:12:20
#5
KaHRaMaNKeNTLi
süper abi ya bende gitmiştim 2005 de orduya boztepe harika bi yer abi yemin ederim süper o kadarmı güzel bi manzara olur herkese tavsiyem gidin bi görün