Konu
Kişisel sitemi yapıyorum. Tamamlamadan fikirlerinizi alabilirim.
03-07-2007, 23:23:03
#9
Fatih33
Üyeliği durduruldu
Güzel ama Sağ taraf boş kalmış bence. Yanlış anlama ama ben böle bir kişisel site yapsaydım kendime; Yan tarafada bi tane korkuluk koyardım korkuluğun kafası olarakda kendi kafamı koyardım
Değişik bir şey olurdu hemde espirili olurdu biraz.