Güzel ama Sağ taraf boş kalmış bence. Yanlış anlama ama ben böle bir kişisel site yapsaydım kendime; Yan tarafada bi tane korkuluk koyardım korkuluğun kafası olarakda kendi kafamı koyardım Değişik bir şey olurdu hemde espirili olurdu biraz.