odin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında r10 wallpaper yarışması yapılsa ödüllü nasıl olur?
valla süper olur bence...herkes ne yapabileceğini gösterir...çok iyi olmasam da ben de katılırım