Konu
sedo nedir ?
01-03-2006, 21:22:40
#5
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
benim o yazı düşen bir domainde gitmişti de, geçmişten geri getirmeme vesile oldu bu mesajlar. teşekkür ederim. hala yaşıyor artık kendisi, yaşayacak