konuyu kapatın beyler tamam ben suçluyum siz haklısınız siz hep haklıydınız hep öğle olucaksınız değil şirket holding olsanız bu beyinle bu müşteri memnuniyetiyle yol alamazsınız beni bilen bilir tanıyan tanır fazla söze gerek yok iyi çalışmalar iyi günler.
<konu dışı>Çığ nerelerdesin demek döndün yurda hoş geldin kardeşim biliyorum konu dışı ama yıllardır tanırım sağlam elemandır<konu dışı>
<konudışı> oy oy oy benim tosunum buralardaymış gel msn'de görüşelim yaşlandık kariyeride yaptık şirketide açtık geldik be gülüm

</konudışı>