Google Fan Webmaster Forum - Tekil Mesaj gösterimi - Google'la başa çıkmak | mümkün (mü) ?
Tekil Mesaj gösterimi
  1  
Alt 29-06-2007, 01:44:05
exixiz
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
 
Question

Google'la başa çıkmak | mümkün (mü) ?

bi arkadaşımın abisi inat etti ve "ziyaretçim reklamıma tıklamadan da para kazanırım" dedi.. sürekli modem resetledi, proxylerin arkasına gizlendi hatta hat bile değiştirdi ve saire.. epey nakit yaptı, ilk 2 ay.. sonra ? sonra banı gırtlağına aldı tabi..

şimdi düğüme gelmeden bikaç şey gireyim..
hani şu google ads de facto'ları var ya.. google'ın YOK dediği ama erbabların İSPAT ettiği.. biliyorsunuz ama içerik olsun die söyliim yine : google sandbox
1. kof olup da tık manyağı siteler
2. birden leş gibi içerikle piyasaya giren siteler

google ads'den çıkar sağlayamaz, inceden ban yolu gözükür onlara..

bu sandbox olayını google kabul etmez ama cümle alem de bilir ve vardır, onun için defacto dedim zaten..

işte bu sandboxtan sıyrıldı benim o arkadaşın abisi ve tık manyağı yaptı.. ama sonrası hüsran..

proxy ve ev değiştirmeyi anlarım ama, modem resetle tık'a çare nedir ?
ip'nin ne kadarı deişirse sistem çakmaz ? bunu merak ediyorum..

koskoca rapide çare bulan surfer tayfa, google için mi biraraya gelemez ? herkes mi hakkıyla kazanır parasını ? hiç mi marjinal tip yok bu alemde ?
gerçi bu yazdığımı da okuyolar belki ama neyse..


bir de şu var, anlaşıp sürekli birbirinin reklamına tıklayanlar da uyarı alıyor.. nedir bu politika nedir bu istihbarat anlamadım.. bi echelon var, esip savuruyo yakıp kavuruyo mübarek..

yorumlarınızı rica edebilir miyim arkadaşlar ?
Sponsored Links