üye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birincisi yazıların tamamnını bold yapmak yasaktır
ikincisi bu blogları free olarak kullanıyorsun herneyse onuda geçelim çöp içerik açıp kullanıyorsun. sonrada yorum bekliyorsun olmazki
çöp içerik derken??