SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
woww sloganu tuttum
"Başarılar gelir geçer,asaletimiz yeter.."
özel olarak kalsaydı iyi olurdu ilk demen biraz atmaca olmuş
ama güsel yinede eline sağlık
valla hocam galatasarayın slogunu ama sırf bu söz bizim okuldaki öğretmenlere hitap ediyo (bende fb liyim)