woww sloganu tuttum
"Başarılar gelir geçer,asaletimiz yeter.."
özel olarak kalsaydı iyi olurdu ilk demen biraz atmaca olmuş

ama güsel yinede eline sağlık
valla hocam galatasarayın slogunu ama sırf bu söz bizim okuldaki öğretmenlere hitap ediyo (bende fb liyim)