GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkatli olun arkadaşlar. Bu scripti biraz inceledim ve softreklamın kontrolünde olan banner alanları ile karşılaştım, 120x600, 468x60, 728x100 gibi banner alanlarınız softreklamın kontrolünde oluyor. tema klasöründen
<? echo banner("468x60"); ?>
gibi kodları kaldırın.

yok arkadaşım yanılıyorsun, o kodları eğer kaldırırsanız site.com/yonetim panelinden eklediğiniz bannerlarıda kaldırmış olursunuz. default olarak sağ tarafta bir banner geliyor bizim tarafımızdan ve altta dost siteler var örnek olarak. kaldırabilirsiniz yönetim panelinizden. o bannerlar softreklamdan çekilmiyor. sizin reklamlarınız onlar