çoğu kişi spam zararlıdır der.gugıl amcadan ban yersin der.adsense koyarsan paranı alamazsın der...vs vs....
*peki ya bu spam nedir?
*hangi durumlarda spam zararlıdır?
mesela, program download sitesine sitede bulunan programların isimlerini yazsak bir şey olmaz sanırım.fakat tutup da program sitesine mp3 dosyalarının isimlerini yazarsak zararı olur herhalde ?
..........
tam bi bilgim olmadığı için açtım başlığı.bu işi bilen arkadaşlar cevap yazarsa, benim gibi spam konusunda bilgisi olmayan arkadaşlara çok yardımları dokunacaktır, şimdiden teşekkürler