Ne kobayı yav,adam ne demiş anamızı ağlattınız tayyip ne demiş ananı al git...
Yav bunun kobaylığı nerde,bilmem neyliği nerde. Türkiye'yi temsil eden başbakanın söylediği lafa bak Ananı al git ! siz gidip orda anamı ağlattınız deseydiniz sizede söyleyecekti aynısını