1. Domain ile ilgili acilmamis herhangi bir adrese mail geldiginde ana hesaba gider. Kullanici adina yani. Kullanici adin kerimcan ise, domain.com/webmail'den kerimcan diye login olursan gorursun mailleri. Baska bir yere gondermek istersen o basi bos mailleri, default catch-all ayari yapacaksin.
2. Oyle birsey yok.
3. 2 ile ayni.