valla fragman çok sıkı gözüküyordu bugün de gidecektim ama kötü diyorsunuz.
birde şunu hatırlatayım korku filmlerinde herzaman öküzler çıkar salonda gülerler korkmayan korkutulamayan adam numarası çekip karizma olmaya çalışır bu hibnalar.
ulan salak adam madem korkmuyon (aslında altına sıcar tek başına izlese de neyse) ne diye korku filmine gidersin.
neyse tırtıllar vadisi gibi gudik filmde de işim olmayacağına göre munih gelmiş ona gidek ama ulan israillileride sevmiyorum ki arkadaş...neyse ben sümer sinemasına gideyim ***** izliyim bari.