web adlı üyeden alıntı:
dogrumu diyorsun ya, ben merak ediyodum seyretcektim.. dur bakalim ben bir on arastirma yapayim
Evet aga aslında konu güzel ama...
Oyunculuk, çekimler, efektler tek kelimeyle REZALET!
Aslında tam bir komedi, millet film boyunca kahkahalar atıyordu salonda..
Sanıyorum her matinede bunlar yaşanıyordur. Gülmek istiyorsanız gidin.
Utanmadan o kadar reklamını yapıyorlar bi de, fragmana asla kanmayın ve 10 YTL nize yazık etmeyin, dandik bi domain alın daha iyi.. benden söylemesi..