webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tasarım sizemi ait
bu tasarımı bi yerden gözüm ısırıyor.

Yok Tasarım ßana ait deiL kendi Tasarımımı $uan yapıyorum geni$ ßi$i Olucak ama ßiraz acele ßirazda Pr lere yeti$tirmek için ßu Tasarımı Kullandım...