sahan adlı üyeden alıntı:
Çifçi veya değil. Başbakanın hakaret etmesi neden mi ?
sahan bak orda başbakanı savunmuyorum diyorum yani o sorunun cevabı bende mevcut değil kusura bakma. ama yinede adamına göre muamale etmiş diyorum..