Konu
Terbiyesizlik yapma artistlik yapma lan
12-02-2006, 23:26:56
#20
MoNaRcH
sahan adlı üyeden alıntı:
Çifçi veya değil. Başbakanın hakaret etmesi neden mi ?
sahan bak orda başbakanı savunmuyorum diyorum yani o sorunun cevabı bende mevcut değil kusura bakma. ama yinede adamına göre muamale etmiş diyorum..