GmnD adlı üyeden alıntı:
tayyip efendiyi savunanları buraya bekliyoruz, hadi gelin savunun, tabi savunulacak hali kaldıysa.
Sus lan gmnd. Sen Ananıda yanında götür
Şaka tabi. Bu kadar seviyemiz inmedi allaha şükür