Evet sadece tükçe harfler de degişme yapılmış, Yazan kişinin klavyesi farklı olabilir, veya el alışkanlıgı, diyebiliriz. Ayrı bir açıdan bakınca mesela i harfi bana göre internette herkesin anlıyabilecegi şekildedir. Ben şahsen ı pek degilde i yazarım karşımı düşünmek açısından dil destegi olmuyabilinir. Fakat yukarıda i yerine ı olsaydı, ş yerine s, ğ yerine g , böyle iyi anlaşılırdı.