Konu
Kişisel Sitem - Eğlenceli -
21-06-2007, 02:03:55
#6
triangle
aslında orda yazılanların çoğu yüksek abartı yoksa öyle biri değildim
eğlenceli olsun diye öyle yazdım o tarz anlatım biçimide hoşuma gidiyor