c:/apache/httpdocs
gibi bi dosya var at içine...
sonra
c:/apache/mysql/mysql.exe
dosyasını çalıştır
adres satırına localhost yaz çalışsın
en sonunda beni anlayan biri çıktı..
şimdi C:\apache2triad\htdocs bu klasöre siteyle alakalı dosyaları atıcam.. onu anladım ama ikinsisinde
c:/apache/mysql/mysql.exe yok..
mysql.exe burda C:\apache2triad\mysql\bin\mysql.exe
bir fark olurmu?