windows için wamp diye bir program var, ben onu kullanıyorum.
phpmyadmin, mysql, sqlitemanager falan var.
php sciptlerimi hep bilgisayarıma kuruyorum bu sayade çok iyi oluyor.
ama tabiki windows olduğu için htaccess kullanamıyorsun.