Arkadaşlar ben "I-feel-dirty-10" temasını kullanıyorum.Üye girişi yapılmış halde güzel bir tema ama üye girişinden logout dedikten sonra tema birden bozuluyor ve sidebar commentin altına kayıyor bunu nasıl engelleyebilirim... (imzamdaki .netli sitedeki tema)
Yada başka güzel tema bilen varsa söylesin