içerik zayıf kalmış. radyo kurucaz diyosunda server alıp radyo kurmak için yeni yapılacak bi düzenleme olduğunu duymuştum. eğer radyo lisansın yoksa nettende yayın yapamayacaktın. ama ne oldu bilemiyorum.
Daha Önce Hİç DUymadım Lisans Olayını Benim Yapcağım Bi Radyo Hosting Alıp Yayınımı Yapmak

Dediğim Gibi Başladık bi işe sonuna kadar götürcez ya çakılcaz ya da iş yapcaz
teşekkürler