div tag ları yuzunden öyle oluyor.senın dıv lerinde soldan sağdan yukarıdan kaçıncı piksel oldugu yazıyor. tabı baska çözünürlüktekı pc lerden gırıldıgınde farklı yerlerde hatta üstüste cıkıyor.aynı sorun bende de oluyordu.