içerik zayıf kalmış. radyo kurucaz diyosunda server alıp radyo kurmak için yeni yapılacak bi düzenleme olduğunu duymuştum. eğer radyo lisansın yoksa nettende yayın yapamayacaktın. ama ne oldu bilemiyorum.