Haklısınız Böyle Olursa Tutmaz Ama Bir Kere Yola Çıktık Dediğim Gİbi yakında Radyosunu Kurmayı Planlıyoruz Chat Sistemide Oturtursak Haberler Sadece Formalite Olur...

İlginize Teşekkürler