Öncelikle emeğine sağlık diyelim ama bendemi bu kadar kötü gözüküyor bilemiyorum. Magazin haberleri neden menünün üstünde? Menünün altında o video menüsü var onun solu ve sağı neden boş. Chat yapan ablanın üstü boş sağı boş. Hemen altıda boş. Güzel sözlerin yanı tamamen boş. Yani site bi acayip görünüyor. Birde her alt sayfa bi başka o neden? Videolar alt sayfası başka, güzel sözler alt sayfası başka...Biraz daha çalışsan fena olmazmış gibi g eldi...