Google Cops.. bende kullanıyorum.. şüphe duydum acaba adsenseden banlanırmıyım diye mail attım. adamlar cevap attı.Hayır hiç bir sorunun olmayacağı hatta onur duyduklarını dile getirdi
izleegle deki karakter sorununa yanıt.
https://www.r10.net/google-msn-yahoo-...una-cozum.html