arkadaşlar bunlar kendi dinlerinin talep görmeyip bütün dünyada ezilen müslümanların dinine bağlılığını çekememenin sonuçları bence sinirlenmeyin. danimarka mallarını protesto etmenin zamanı şimdimi sizce? bugüne kadar kullandıklarımızı kullanmalımıydık yani?

bence zorunlu olmadığımız ürünleri hiç almamalıyız sadece danimarka değil bütün müslüman düşmanlarının. danimarka şimdiye kadar bize farklı bakmıyordu şimdide aynı şekilde bakıyor bunu anlamak gerek.