forumum
www.domain.com yani
www.domain.com/index.php de kurulu.
forumumun birinci yılı nedeniyle giriş resmi koyacağım yani r10 gibi olacak aynen.
Fakat index.html yaptım ftpme attım. tıklayınca index.php ye yönlensin dedim fakat
www.domain.com a girince index.php olan forum sayfam geliyor yani index.html sayfam hiç görülmüyor ne yapmalıyım?