Konu
vbSeo Aldıktan Sonra Adult Açılırsa Ne Olur ?
12-06-2007, 22:48:30
#10
sonerium™
Saçma değil mi ya parayla lisans alıyosun ama ***** ile kullanamıyorsun. Bu vbulletine rakip şart oldu artık. Bi kere bulaştık lisans aldık atsan atılmaz satsan satılmaz