Flash'la yapilmis flash forumumuz açıldı hayırlı olmasını temenni ediyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.

www.trflash.com

Beğenmemis olabilirsiniz ya da bazı uyelerin surekli yaptigi gibi tartisma cikarip konuyu sabote edip hakaretler savurmazsanız sevinirim. Medeni bir insan gibi önerilerinizi ve y a p ı c ı elestirilerinizi belirtirseniz sevinirim. Not: Kimseyi kastetmedim kimse üzerine almasın.