domaini bugun aldım yönlendirmeleri yaptım.
bilmiyorum site ismi yazmak kurallara uygun mu ama ;
www.carsandtoyz.com http://www.iwebtool.com/rank?domain=carsandtoyz.com
ismi pr 5 . namecheap.com da duruyor .
150$ - 200 ytl düşünüyorum satmak için ama piyasayı pek bilmiyorum.
mesaj sayımın az olduğuna bakmayın

çoğu kişi beni tanır neyse..
ilginiz için teşekkürler bir satma işini gündeme getireyim.olmadı phplink scriptini kurarım..
teşekkürler