Konu
h0tmail.net
07-02-2006, 13:38:43
#8
yakese
değişem arkadaşlar ordaki yazıdan dolayı o avatarı kullanıyorum
arkadaşlar bi hastalık dolayısıyla malatyadayım hangi scripti isterseniz ankaraya dnünce hemen vereyim
ee bide siteye yorum yapın