yani sadece mesajı yazarken kullanıldığında bir problem cıkmaz daha sonra ben elimle ekleme yaparsam mı problem cıkar ki o zamanda biz kendimiz kelimeleri düzgün girebiliriz anladığım kadarıyla
aynen öyle zointsin bi salaklığı orda karekter sorunu olmaması orda olması