otomatik türkçe karekter kodlaması sadece yeni konu açarken gireceğin tagda oluyor yani türkçe karekterleri ing karekterlere çeviriyor direk eklemek istersen türkçe karakter kullanmayacaksın yoksa öyle bozuk çıkar