quake4 için bızede geldı uyarı oalrak geldı dava vb. konualrdan bahsedıyordu mailde, foru maramsı yapıp 15 dakıakda butun kelımelrı sıldık konualrı sıldık daha sorna quake kelımesını fıltreledık ozur maili atıp yağcılık yaptık tabırı caizsse siz buyuk fırmasınız bız aynı anda butu mesajları kontrol edemıyoruz ozur dılerız. vs onalrda bıze duayrlı davrandığımız içibn teşkkur turunde bir mail yolladılar

kaldıkı hot şirketıne mail gitmesı onalrı kapattığı anlamına gelmezkı bence senın hosrcu ile ilgili bir sorunun olsa gerek, bu tur mailler bır çok foruma devamlı gelıyor server senın değilse kapatmassın ama resellervya host ısen normal oalrak hostcun boyle mail gorunce "muşterıleri kaybetme rıskı" adlı düşüncey taşıyor bu yzuden hemen kapatıyor,
Kişisel görüşüm maile cevap yaz ben sıldım butun hepsını ozur dilerım vs,
sorunun çözuleceğıne emınım bu tur fırmalara karşı onalr senı nasıl uyarıyorsa o kadar cıddı v e yumuşak mail yazacaksın en azından bız bu işi bılıyoruz ozur dıelrız dıyeceksınkı adamalr tamam bunalrdan daha bıze zarar gelmez kavramını edınmelıler..
saygılar