Geçende düşündümde aslında ben korku fimi izleye izleye korku-gerilim alanına baya bir yaklaşmışım.
Yahu dedim ki içimden herkesi taklit edip genel forum açacağıma ilgilendiğim bir şey ile ilgili bir forum açayım baştan sona kadar fikir olarak benim eserim olsun.Ki kategoriler konular vs hepsi için baya kafa yordum ne olmalı ne olmamalı felan.
ve açtım
http://www.lanetliforum.org (net ve comu alınmış alamadım

)
Daha sitede pek bi içerik yok yavaş yavaş elimden geldiğince eklemeye çalışıyorum.zaten uzun vadede gelişim bekliyorum forumdan
Aranızda korku öğelerinle ilgilenen kişiler var ise beklerim arkadaşlar.
Forumum tüm korku severler camiası adına hayırlı uğurlu olması dileğiyle
Saygılar
Serenity
http://www.lanetliforum.org