KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olan oldu artık geç olsun, güç olmasın diyorum şuandada, godaddy ile ilgilide birşey duymuştum domain zamanı geldiğinde otomatikman para çekiyor falan diye. Doğrumudur bu?
Eğer otomatik uzatmayı yaparsan tabi çeker ama hepsini manual yaparsan sorun yok