wallahi ben ödeme talimatı verdim inş yollarlar ya yani doğan grubunun paranın üstüne yatacağını zannetmiorum. ben özellikle doğan grubuna ait olduğu için üstünde durdum.. Eft onayı beklior bakalım onay gelcek mi?
hocam paranın üstüne yatmazlar tabi de sonuçta ödeme her ayın başında veya 15 inde yani belli periyotlarda yapılır. Senin sayende o adam para kazanıyor. 2 ay o para onlarda. çalıştırıyor parayı. ondan sonra sana ödeme yapıyor. bizim gibi 100 insan olsa yeter. ki binlerce var bizim gibi.
o yüden bence de bannerları kaldırın. eğer gerçekten işlerinin hakkını verseler sedo gibi ve bu tip birçok şirket gibi zamanında ödeme yaparlardı.