ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

altında yazıyor zaten neden kastın ki
yok ben kasmadim sen bu kdr bosuna kasip copy paste yapmisin bole yapsan daha az db yerdik ve daha hizli olurdu demek istedim