safe modu da kapalıymış yani vbulletin yüzünden şişmiyor tmp klasörü

o zaman hergun 500 mb a kadar şişmesine ne neden olabilir bu tmp klasörünün arkadaşlar, safe moduylada ne kadar alakalı bilmiyorum ama yardımcı olursanız sevinirim