Konu
Safe modu nedir, ne işe yarar, nasıl açılır kapatılır açık olduğu anlaşılır?
30-05-2007, 22:23:33
#6
vezir
Üyeliği durduruldu
safe modu da kapalıymış yani vbulletin yüzünden şişmiyor tmp klasörü
o zaman hergun 500 mb a kadar şişmesine ne neden olabilir bu tmp klasörünün arkadaşlar, safe moduylada ne kadar alakalı bilmiyorum ama yardımcı olursanız sevinirim