Çünkü şuan bir şirkete gittiğinizde sizden asp istiyor.
Onların yaptığı siteler şirket siteleri yani html ile bile yapılabilecek türden siteler ancak o piyasa asp yi kabul etmiş artık o yüzden bu kurs konusunda böyle.
Php arka planda demişsin kesinlikle katılmıyorum.
Şöyle piyasadaki sitelere birazcık bakarak hangisinin arka planda kaldığını çok iyi bir şekilde anlayabilirsiniz.
Linux ve mysql un güzelliğini ve performansa kattığı o mükemmelliği hiç tartışmıyorum bile.
Dinamik ve portallaşmış uygulamalarda hep php kullanılıyor.
bana asp bir blog gösterirmisin.Yada şöyle adam gibi bir forum uygulaması.Portallar ise çok kısıtlı.
Şuan bu forumda anket yapsak %70 php yi seçecektir.Ben php nin arka planda kaldıgına katılmıyorum.
Benim de dikkatimden kaçmayan konu buydu. Bütün forumlar ve portallar php. Fakat Haber, Alışveriş , Banka siteleri hep asp olarka yapılıyor.
Buradan çıkardığım anlam şu; Ya asp güvenli olduğu için tercih ediliyor yada hızlı ve kolay olduğu için.