Ya asp mi php mi diye sorduğunda her şekilde tabiki php bunun tartışması olamazki.Hep nerde tartışıldı bilmiyorum.Asp Fanları dışında hiçkimse asp nin php den iyi olduğunu düşünmez.

Bunu değil şunu tartışabilirsiniz gelecekte php yada asp nin yeri nedir diye?

Çünkü artık asp.net ,jsp gibi farklı kod mantıkları ortaya çıktı.

Bunun dışında artık Java hissedilir derecede yükselti özellikle ajax teknolojisinden sonra kullanım alanları genişledi.İleride kod mantığı ortadan kalkabilir.

Yani sizin asp yada php dediğiniz şeyler tamamen unutulabilir.