Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz sitemizin Titlesine (orn: youtube , motube , xtube , r10 tube) diye yazarsak bu kabul edilmeme nedenı olabilirmi ?
İşte bu editörün insafına kalmış birşey. Kesinlik sitenizin ismini, lakabını yazmaya gayret gösterin.