Konu
Persist Bileşen Kurulumu?
29-05-2007, 19:03:18
#1
tosih
Mrb. arkadaşlar.
Bugün sunucuya Persist bileşenlerini kurmam gerektide. lisansla ilgili sorun çıktı snrm..
yardımcı olabilicek arkadaş varmı?
msn :
admin@mizojen.com