Merhaba Bana Özgür beyden Böyle bir mail geldi.Sitemi Tekrardan İncelemiyor.Gerekenin Yapılmasını istiyorum.
mail:
''Daha önceki e-postamızda da belirttiğimiz gibi siteniz AdSense programına katılmaya artık uygun değildir. Yeniden bir inceleme malesef yapamıyoruz.''
Bunu Çeviren birisi olursa Çok güzek olcak