Merhaba Bana Özgür beyden Böyle bir mail geldi.Sitemi Tekrardan İncelemiyor.Gerekenin Yapılmasını istiyorum.
mail:

''Daha önceki e-postamızda da belirttiğimiz gibi siteniz AdSense programına katılmaya artık uygun değildir. Yeniden bir inceleme malesef yapamıyoruz.''





Bunu Çeviren birisi olursa Çok güzek olcak